Periodontologia

Czym zajmuje się periodontologia ?

Periodontologia polega na leczeniu chorób przyzębia – tkanek miękkich i twardych, które otaczają ząb oraz utrzymują go w zębodole. Choroby przyzębia są coraz częstszym problem zdrowotnym, zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Ich przyczyną są uszkodzenia tkanek, do których prowadzi nadmierne namnażanie się bakterii. Siedliskiem niebezpiecznych bakterii jest między innymi płytka nazębna, która gromadzi się na zębach, dziąsłach oraz na uzupełnieniach protetycznych. Jedną z najczęściej występujących chorób dziąseł jest paradontoza. Warto skierować się do specjalisty, gdy pojawią się objawy takie jak krwawienie lub ból dziąseł, rozchwianie zębów, nadwrażliwość na temperaturę, a także nieprzyjemny zapach z ust lub wyczuwalny w ustach zły posmak. Leczeniem zaawansowanych postaci periodontopatii zajmuje się periodontolog. Doświadczony lekarz dr Krystyna Rolnicka-Tyniec– dobry dentysta Mielec uchroni Cię przed chorobami przyzębia i zadba o zdrowie Twoich zębów i dziąseł.

pobierz zalecenia w PDF

Periodontologia
4.6 (92%) 5 votes

• Instruktaż higieny 50 PLN
  • Skaling 200 PLN
  • Piaskowanie 100 PLN
  • Fluoryzacja 100 PLN
  • Pakiet higieniczny(skaling, piaskowanie, fluoryzacja) 300 PLN
  • Wydłużenie korony klinicznej od 300 PLN
  • Plastyka wędzidełka od 250 PLN
  • Gingiwektomia punkt od 200 PLN
  • Kształtowanie girlandy dziąsłowej od 1000 PLN
  • Kiretaż jedna ćwiartka od 500 PLN
  • Chirurgiczne leczenie resorpcji i perforacji od 500 PLN
  • Leczenie recesji indywidualnie
  • Augmentacja dziąsła indywidualnie

Wyrażam zgode na przetwarzanie danych i akceptuje regulamin.

Dlaczego my?

Dynamicznie się rozwijamy – dbamy o to, aby nasza wiedza i umiejętności korespondowały z najnowszymi zdobyczami technologii. Stawiamy na ciągłe podnoszenie kwalifikacji, każdego roku odbywamy dużą ilość szkoleń. Ale nie tylko dlatego. Uwielbiamy się uśmiechać i chcemy tym samym obdarowywać naszych pacjentów 🙂

Bo UŚMIECH MA ZNACZENIE !

wejdź na forum i przeczytaj opinie o naszych stomatologach

Zadzwoń teraz